samsab Posté(e) vendredi à 09:28 Signaler Posté(e) vendredi à 09:28 bonjour à tous j'ai un paquet de speedybee tant sur aeroplane que sur drone, mais j'ai une seule f7v3 avec gps et compas: pas de possibilité d'activer les geozones qui a une (bonne) idée? A+
Joelamoule Posté(e) vendredi à 10:31 Signaler Posté(e) vendredi à 10:31 Trouve dans le githubbde inav 8.0.1 Geozones The Geozone feature allows pilots to define one or multiple areas on the map in Mission Control, to prevent accidental flying outside of allowed zones (Flight-Zones, FZ) or to avoid certain areas they are not allowed or not willing to fly in (No-Flight-Zone, NFZ). This type of feature might be known to many pilots as a "Geofence" and despite providing the same core functionality, INAV Geozones are significantly more versatile and provide more safety and features. Read the Documentation for more info IMPORTANT: Geozones will not be available for STM32F722 based Flight Controllers due to insufficient flash storage.
samsab Posté(e) vendredi à 11:05 Auteur Signaler Posté(e) vendredi à 11:05 il y a 32 minutes, Joelamoule a dit : providi merci joe, mais c'est pas la réponse que j'espérais........ dura lex sed lex 1
Messages recommandés